منتدى الاصدقاء (منتدى طلاب جامعة المنصورة)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الاصدقاء (منتدى طلاب جامعة المنصورة)

منتدى كونة مجموعة من الاصدقاء واهميتة التعارف وتكوين الصداقات وزيادة الترابط بين الاصدقاء.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولشات المنتدى
مواضيع مماثلة

تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي

كاتب الموضوعرسالة
    eslaasio0o0o

eslaasio0o0o

المزاج : مش فاكر

تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز  ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي Empty
    مُساهمةموضوع: تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي   تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز  ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي Emptyالسبت 24 مايو 2008 - 9:05

تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله بقي

انا جبتلكووووا حته من توقعااااتي لشكله ...

تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز  ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي Img-resized Reduced: 89% of original size [ 800 x 600 ] - Click to view full image

تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز  ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي T2ro5cbm1vhat4ct54yx

تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز  ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي Mijustg05o0dw0dkmfkp

تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز  ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي 0cxxc6guzrttn89oq60j

تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز  ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي O8vw5odkxwd1hxkz51q

تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز  ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي X05rth7zt2c7zrgp5y3z

تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز  ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي Gb7ks9hz8n3p74yw6re

يعني حاجات من الشكل ده

بذمتكوووووووا مش هيبقي كده احسسن واجدع واحد مصري يعرف يتعامل معاااه طلقه
    الويندذ يبقي دمااغ وانا دمااغ اكتر منه
    http://www.eslaasioooo.piczo.com
    eslaasio0o0o

eslaasio0o0o

المزاج : مش فاكر

تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز  ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي Empty
    مُساهمةموضوع: رد: تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي   تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز  ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي Emptyالأحد 25 مايو 2008 - 23:18

ايه يارجااااااااااااااااله فين الردووووووددددددددد الويندز وحش ولا اييييييييييييييييه
    http://www.eslaasioooo.piczo.com

تخيل لمل انا اخترع ويندووووووز ....اكييد هيبقي ويندوز دماااااااغ واعرف اتعامل معاااه منا اللي عامله ابقي
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -