منتدى الاصدقاء (منتدى طلاب جامعة المنصورة)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الاصدقاء (منتدى طلاب جامعة المنصورة)

منتدى كونة مجموعة من الاصدقاء واهميتة التعارف وتكوين الصداقات وزيادة الترابط بين الاصدقاء.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولشات المنتدى
مواضيع مماثلة

خش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه

3 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    harry potter

harry potter

المزاج : magic
    اسم الكلية : العلوم

خش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه Empty
    مُساهمةموضوع: خش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه   خش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه Emptyالجمعة 10 أكتوبر 2008 - 6:54

قبل ما تدخل0000لازم تخرج مبسوط000والاخش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه 29

مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

خروف بيسأل خروف "مر عيدين ومذبوحكش ليه؟" قال اصل انا متسجل في شهاده الميلاد حمار

النمر كان كل ما يشوف الأرنب يضربه و يقول له انت ودانك طويلة كده ليه فالأرنب راح اشتكى للأسد فالأسد طلب النمر و قاله لما تعوز تضربه قول له هاتلي جزر لو جابلك جزر اصفر قوله هات جزر أحمر و لو جاب جزر احمر قوله هات أصفر ، النمر قال للأرنب عاوز جزر الأرنب سأله أحمر ولا أصفر قام النمر ضربه و قال له انت ودانك طويله كده ليه

طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عدا كلب واحد بيخاف من
    صوت الرصاص فقالو لصاحبو خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب نار كتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطاد تاني ولما اصطاد الفريسه الكلب اعد يزغرط

مره صرصار طلع من الخلاط قال يخرب بيت إللى يدخل الملاهى تانى

صرصار قاعد مع مراته بيتفرجوا على التليفزيون جه إعلان البيرسول قالها اقفلى بسرعة مبحبش أفلام الرعب
    مرة صرصار كان زهقان قال اّخد عودين كبريت و أخش أتزحلق فى الفريزر

واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس

مرة واحد بخيل شقتة ولعت ادى للمطافى رنة
    واحد بخيل اوي لما اتجوز سافر قضي شهر العسل لوحده
    مره واحد شحات ماشى على واحد عجلاتى بقول له اعطنى مما اعطاك الله قاله خد لك لف
    ه

واحد بخيل عندو ثلاث تفاحات فتح الاولى لقى فيها دود التانية فيها دود وصل للثالثة طفا النور و أكلها

مره قرية كلها أغبيا كان فيها حفره كل يوم واحد يقع فيها عملوا مجلس علشان يشوفوا حل للحفره دي قام واحد وقال يا جماعه احنا نحط عربية اسعاف جنب الحفره علشان المصابين يتنقلوا بسرعه قام التاني قال احنا نبني مستشفى جنب الحفره علشان يتنقلوا أسرع قام التالت قالهم يا جامعه انتوا مغلبين نفسكم ليه احنا نردم الحفرة دي ..ونحفر واحدة تانية جنب المستشفى

واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول :770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل

احد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق

واحد ساكن فى الدور التاسع وتحتيه بقال كل شويه الراجل صاحب البقاله ينده عليه ويقول له تليفون ليك وكل شويه الراجل يفضل يطلع وينزل يرد على التليفونات واحد صاحبه شافه فقال له ما تشتريلك موبايل احسن اام الراجل اشترى الموبيل واده للبقال وقال له اى حد يتصل بيه اندهلى

أغبيه راحو يلعبو بلياردو، واحد منهم وقف فوق الطرابيزة وقال لهم انا الجوووون

واحد غبى بيحلق دقنه التليفون رن عور نفسه علشان لما يرجع يعرف هو وقف لحد فين

واحد غبي فتح محل غاز..وعلشان يعمل دعاية للمحل..فجر اسطوانة غاز

واحد غبي حدف لحبيبته وردة ماتت ليه؟ علشان نسي يشيل الوردة من الزهرية

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا0000اظن انت هافم ايه الى هيحصلك
    لو ما خرجتش مبسوووووووووووووووووووووووط

خش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه 16خش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه 4خش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه 16
    matar

اسم الكلية : علوم المنصورة

مُساهمةموضوع: رد: خش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه   خش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه Emptyالجمعة 10 أكتوبر 2008 - 7:50

كلامك طلع مظبوط و طلعت مبسوط
    pharmacy_150

pharmacy_150

اسم الكلية : Mansoura Faculty Of Pharmacy

مُساهمةموضوع: رد: خش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه   خش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه Emptyالجمعة 10 أكتوبر 2008 - 10:24

مبسوط مبسوط

خش واوعدك تخرج مبسوط00000هههههههههه
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -